sobota, 1 sierpnia 2015

Na początek

Chciałam przywitać wszystkich na nowym blogu!
Minęło trochę czasu, odkąd udostępniałam coś swojego w internecie. Sześć miesięcy, może i więcej.
Przez sześć miesięcy zdołałam wpaść na kilkanaście nowych pomysłów, większość spisać w notesie, niektóre zacząć pisać dla zabawy, jeden na poważnie. Jednak, mimo że chcę, czasem zajmuje mi dużo czasu, zanim w końcu zacznę coś pisać. Stąd własnie pomysł, żeby znowu zacząć pisać na blogu.
Dlaczego? Ano, gdy dodaję noty na blogu, mam na nie wyznaczony przez siebie termin, którego naprawdę staram się trzymać. Za tym idzie pisanie. Po prostu. To taki lekki kop, żeby w końcu przestać przeglądać Tumblr i zacząć pisać "coś", bo limit czasu goni.
Blog nie jest jeszcze pewny. Mam zamiar wrzucać rozdziały, co kilka dni, zobaczyć, czy wszystko wypali, a potem zdecydować, czy na pewno chcę go doprowadzić do końca, czy wrócę do pisania dla siebie.
Pozostaje mi zaprosić was do czytania!

N

1 komentarz:

  1. Świetnie cię rozumiem, mam zupełnie tak samo. Zerknęłam na pierwszy rozdział i ogromnie mi się spodobał, a wiem, jak wspieranie blogerów motywuje, dlatego deklaruję się jako twoja nowa czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń